Тоже дали промокодInitial Question: Greetings. It took 72 hours, but I have not received a promocode HAYDAY. Install the game on 14 August.
12:20 PM PDT Amazon: Hello, my name is Anil. I'll be glad to assist you today.
12:20 PM PDT !!!!: Should I wait a promoсode?
Hello
12:21 PM PDT Amazon: Hello, firstly I apologize for the inconvenience you have faced.
12:22 PM PDT !!!!: nothing wrong
12:24 PM PDT Amazon: There is an issue going on with the promo credit. As many customers has not received the promo code in their account, I have confirmed with our concerned team and would like to confirm you that you will get the promo in few hours. However you are a valuable customer for Amazon, I will go ahead and will apply a special promo credit to your account as a goodwill gesture, you can use it for any physical order which is shipped and sold by Amazon, it will also apply on Amazon digital services as well.
12:26 PM PDT !!!!: I'll be happy, but I can wait as all other users.
12:27 PM PDT Amazon: Sure. I really appreciate your understanding.
However, I have applied the promo of $10 successfully to your account.
12:27 PM PDT !!!!!!: Thank you
12:28 PM PDT Amazon: You are most welcome.
12:28 PM PDT !!!!!!!!!: You really helped me
Can I leave a positive review?
12:28 PM PDT Amazon: Yes.
12:29 PM PDT !!!!!: How&
?
12:30 PM PDT Amazon: You'll receive a survey after you click the "End Chat" button where you can submit your feedback.
12:30 PM PDT !!!!!1: ok
"Существует проблема происходит с промо-кредит. Поскольку многие клиенты не получили промо-код на своем счете, я подтвердил с нашей заинтересованной командой и хотел бы подтвердить, что вы получите промо в течение нескольких часов. Тем не менее вы ценный клиент для Amazon, я буду идти вперед и будет применяться специальный промо-кредит на свой счет в качестве жеста доброй воли, вы можете использовать его для любого физического порядка, который поставляется и продается Amazon, оно будет также применять на Amazon цифровых услуг, а также."
в правилах чётко сказано:Только что отписал в сап, сказал что уже больше 48 часов жду промо бабки, она говорит жди еще 48, я ответил мол моему другу начислили бабки в сапорте в ручном режиме, она сказала что такого сделать не может и нет функционала для этого, тех команда работает над проблемой, если бабки придут вы получите уведомление на почту
Только вот куда его вводить?)Initial Question: Greetings. It took 72 hours, but I have not received a promocode HAYDAY. Install the game on 14 August.
12:20 PM PDT Amazon: Hello, my name is Anil. I'll be glad to assist you today.
12:20 PM PDT !!!!: Should I wait a promoсode?
Hello
12:21 PM PDT Amazon: Hello, firstly I apologize for the inconvenience you have faced.
12:22 PM PDT !!!!: nothing wrong
12:24 PM PDT Amazon: There is an issue going on with the promo credit. As many customers has not received the promo code in their account, I have confirmed with our concerned team and would like to confirm you that you will get the promo in few hours. However you are a valuable customer for Amazon, I will go ahead and will apply a special promo credit to your account as a goodwill gesture, you can use it for any physical order which is shipped and sold by Amazon, it will also apply on Amazon digital services as well.
12:26 PM PDT !!!!: I'll be happy, but I can wait as all other users.
12:27 PM PDT Amazon: Sure. I really appreciate your understanding.
However, I have applied the promo of $10 successfully to your account.
12:27 PM PDT !!!!!!: Thank you
12:28 PM PDT Amazon: You are most welcome.
12:28 PM PDT !!!!!!!!!: You really helped me
Can I leave a positive review?
12:28 PM PDT Amazon: Yes.
12:29 PM PDT !!!!!: How&
?
12:30 PM PDT Amazon: You'll receive a survey after you click the "End Chat" button where you can submit your feedback.
12:30 PM PDT !!!!!1: ok
"Существует проблема происходит с промо-кредит. Поскольку многие клиенты не получили промо-код на своем счете, я подтвердил с нашей заинтересованной командой и хотел бы подтвердить, что вы получите промо в течение нескольких часов. Тем не менее вы ценный клиент для Amazon, я буду идти вперед и будет применяться специальный промо-кредит на свой счет в качестве жеста доброй воли, вы можете использовать его для любого физического порядка, который поставляется и продается Amazon, оно будет также применять на Amazon цифровых услуг, а также."
видимо в окно, где баланс проверяетсяТолько вот куда его вводить?)
нихуя не просто!видимо в окно, где баланс проверяется
да, можешьРебят хелпаните пожалуйста, вообщем я прозевал эту тему, успел создать всего ничего акков.
Меня интересует, можно ли получить дополнительные 5$ (с приглашений) и будут ли они корректно тратиться?
Кстати, возможно. Проверь, напиши, если можно.На Клеш Рояль можно потратить эти деньги?