Халявные 10$ в Hearthstone через Amazon (Part 2)

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
пришло что-то такое
но чувствую нихуя не будет
 

Вложения

  • Безымянный.jpg
    Безымянный.jpg
    137,3 KB · Просмотры: 167
Initial Question: Greetings. It took 72 hours, but I have not received a promocode HAYDAY. Install the game on 14 August.

12:20 PM PDT Amazon: Hello, my name is Anil. I'll be glad to assist you today.
12:20 PM PDT !!!!: Should I wait a promoсode?
Hello
12:21 PM PDT Amazon: Hello, firstly I apologize for the inconvenience you have faced.
12:22 PM PDT !!!!: nothing wrong
12:24 PM PDT Amazon: There is an issue going on with the promo credit. As many customers has not received the promo code in their account, I have confirmed with our concerned team and would like to confirm you that you will get the promo in few hours. However you are a valuable customer for Amazon, I will go ahead and will apply a special promo credit to your account as a goodwill gesture, you can use it for any physical order which is shipped and sold by Amazon, it will also apply on Amazon digital services as well.
12:26 PM PDT !!!!: I'll be happy, but I can wait as all other users.
12:27 PM PDT Amazon: Sure. I really appreciate your understanding.
However, I have applied the promo of $10 successfully to your account.
12:27 PM PDT !!!!!!: Thank you
12:28 PM PDT Amazon: You are most welcome.
12:28 PM PDT !!!!!!!!!: You really helped me
Can I leave a positive review?
12:28 PM PDT Amazon: Yes.
12:29 PM PDT !!!!!: How&
?
12:30 PM PDT Amazon: You'll receive a survey after you click the "End Chat" button where you can submit your feedback.
12:30 PM PDT !!!!!1: ok


"Существует проблема происходит с промо-кредит. Поскольку многие клиенты не получили промо-код на своем счете, я подтвердил с нашей заинтересованной командой и хотел бы подтвердить, что вы получите промо в течение нескольких часов. Тем не менее вы ценный клиент для Amazon, я буду идти вперед и будет применяться специальный промо-кредит на свой счет в качестве жеста доброй воли, вы можете использовать его для любого физического порядка, который поставляется и продается Amazon, оно будет также применять на Amazon цифровых услуг, а также."
 
Initial Question: Greetings. It took 72 hours, but I have not received a promocode HAYDAY. Install the game on 14 August.

12:20 PM PDT Amazon: Hello, my name is Anil. I'll be glad to assist you today.
12:20 PM PDT !!!!: Should I wait a promoсode?
Hello
12:21 PM PDT Amazon: Hello, firstly I apologize for the inconvenience you have faced.
12:22 PM PDT !!!!: nothing wrong
12:24 PM PDT Amazon: There is an issue going on with the promo credit. As many customers has not received the promo code in their account, I have confirmed with our concerned team and would like to confirm you that you will get the promo in few hours. However you are a valuable customer for Amazon, I will go ahead and will apply a special promo credit to your account as a goodwill gesture, you can use it for any physical order which is shipped and sold by Amazon, it will also apply on Amazon digital services as well.
12:26 PM PDT !!!!: I'll be happy, but I can wait as all other users.
12:27 PM PDT Amazon: Sure. I really appreciate your understanding.
However, I have applied the promo of $10 successfully to your account.
12:27 PM PDT !!!!!!: Thank you
12:28 PM PDT Amazon: You are most welcome.
12:28 PM PDT !!!!!!!!!: You really helped me
Can I leave a positive review?
12:28 PM PDT Amazon: Yes.
12:29 PM PDT !!!!!: How&
?
12:30 PM PDT Amazon: You'll receive a survey after you click the "End Chat" button where you can submit your feedback.
12:30 PM PDT !!!!!1: ok


"Существует проблема происходит с промо-кредит. Поскольку многие клиенты не получили промо-код на своем счете, я подтвердил с нашей заинтересованной командой и хотел бы подтвердить, что вы получите промо в течение нескольких часов. Тем не менее вы ценный клиент для Amazon, я буду идти вперед и будет применяться специальный промо-кредит на свой счет в качестве жеста доброй воли, вы можете использовать его для любого физического порядка, который поставляется и продается Amazon, оно будет также применять на Amazon цифровых услуг, а также."
тебе начислили сверху еще бачанские?
 
Initial Question: Greetings. It took 72 hours, but I have not received a promocode HAYDAY. Install the game on 14 August.

12:20 PM PDT Amazon: Hello, my name is Anil. I'll be glad to assist you today.
12:20 PM PDT !!!!: Should I wait a promoсode?
Hello
12:21 PM PDT Amazon: Hello, firstly I apologize for the inconvenience you have faced.
12:22 PM PDT !!!!: nothing wrong
12:24 PM PDT Amazon: There is an issue going on with the promo credit. As many customers has not received the promo code in their account, I have confirmed with our concerned team and would like to confirm you that you will get the promo in few hours. However you are a valuable customer for Amazon, I will go ahead and will apply a special promo credit to your account as a goodwill gesture, you can use it for any physical order which is shipped and sold by Amazon, it will also apply on Amazon digital services as well.
12:26 PM PDT !!!!: I'll be happy, but I can wait as all other users.
12:27 PM PDT Amazon: Sure. I really appreciate your understanding.
However, I have applied the promo of $10 successfully to your account.
12:27 PM PDT !!!!!!: Thank you
12:28 PM PDT Amazon: You are most welcome.
12:28 PM PDT !!!!!!!!!: You really helped me
Can I leave a positive review?
12:28 PM PDT Amazon: Yes.
12:29 PM PDT !!!!!: How&
?
12:30 PM PDT Amazon: You'll receive a survey after you click the "End Chat" button where you can submit your feedback.
12:30 PM PDT !!!!!1: ok


"Существует проблема происходит с промо-кредит. Поскольку многие клиенты не получили промо-код на своем счете, я подтвердил с нашей заинтересованной командой и хотел бы подтвердить, что вы получите промо в течение нескольких часов. Тем не менее вы ценный клиент для Amazon, я буду идти вперед и будет применяться специальный промо-кредит на свой счет в качестве жеста доброй воли, вы можете использовать его для любого физического порядка, который поставляется и продается Amazon, оно будет также применять на Amazon цифровых услуг, а также."

When did you make that account? And did you use a proxy or a VPN? When i talk to them they tell me "You are not from the USA" (Sorry about using english, I don't know russian and Google Translate sucks)
 
верно. только что их потратил
хех повезло , а я лампово пообщался с поддержкой и мне лишь сказали , что все обязательно придет совсем скоро мол фиксят баг
 
хех повезло , а я лампово пообщался с поддержкой и мне лишь сказали , что все обязательно придет совсем скоро мол фиксят баг
возьми за шаблон мой текст. Попробуй.Удачи.
 
если у кого остался акк на 10$, куплю один на героя за 50 р
 
На акки 14 числа не пришли сообщ, прошло 48 часов. Нужно ли писать в поддержку или уже нет смысла
 
Блядь, вот это проёб. Решил ещё раз попробовать реализовать по частям 15баксовый акк, сначала взял 2 пака за 3$, всё ок, потом попытался 7, и всё нахуй, не предложило даже пасс ввести, ошибка авторизации.
И акк менял и кэш чистил, переставлял, туда-обратно перезаходил, не уходит падла.
Близам стрёмно с основы писать
 
Initial Question: Greetings. It took 72 hours, but I have not received a promocode HAYDAY. Install the game on 14 August.

12:20 PM PDT Amazon: Hello, my name is Anil. I'll be glad to assist you today.
12:20 PM PDT !!!!: Should I wait a promoсode?
Hello
12:21 PM PDT Amazon: Hello, firstly I apologize for the inconvenience you have faced.
12:22 PM PDT !!!!: nothing wrong
12:24 PM PDT Amazon: There is an issue going on with the promo credit. As many customers has not received the promo code in their account, I have confirmed with our concerned team and would like to confirm you that you will get the promo in few hours. However you are a valuable customer for Amazon, I will go ahead and will apply a special promo credit to your account as a goodwill gesture, you can use it for any physical order which is shipped and sold by Amazon, it will also apply on Amazon digital services as well.
12:26 PM PDT !!!!: I'll be happy, but I can wait as all other users.
12:27 PM PDT Amazon: Sure. I really appreciate your understanding.
However, I have applied the promo of $10 successfully to your account.
12:27 PM PDT !!!!!!: Thank you
12:28 PM PDT Amazon: You are most welcome.
12:28 PM PDT !!!!!!!!!: You really helped me
Can I leave a positive review?
12:28 PM PDT Amazon: Yes.
12:29 PM PDT !!!!!: How&
?
12:30 PM PDT Amazon: You'll receive a survey after you click the "End Chat" button where you can submit your feedback.
12:30 PM PDT !!!!!1: ok


"Существует проблема происходит с промо-кредит. Поскольку многие клиенты не получили промо-код на своем счете, я подтвердил с нашей заинтересованной командой и хотел бы подтвердить, что вы получите промо в течение нескольких часов. Тем не менее вы ценный клиент для Amazon, я буду идти вперед и будет применяться специальный промо-кредит на свой счет в качестве жеста доброй воли, вы можете использовать его для любого физического порядка, который поставляется и продается Amazon, оно будет также применять на Amazon цифровых услуг, а также."
мне какое-то быдло ебанное попалось, почему на других выскакивает оценка, а на него нет, я бы ему худшие показатели поставил. Пишу, ему что я более 48 часов жду, они мне говорит ты не один такой, подождешь, ебануться
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.