Было такое с одной конкретной картой. Отлежка 3 месяца не помогла. ПеревыпустилПосмотреть вложение 749880поможет ли это решить, если оставить карту на некоторое время?
если да, то сколько времени?
или есть другой способ?
Примечание: никаких проблем со счетом или заказом.
Отлёжка не поможет. Такими картами можно оплатить только на распродажах и только в первый день.Было такое с одной конкретной картой. Отлежка 3 месяца не помогла. Перевыпустил
Обновится позже, тоже такое былоЗаказ на Али, продавец отправил из Узбекистана. Доставка в отделение почты. Пока не прошёл выпускную таможню. Но вот в ФИО указаны знаки вопроса смотрел в приложении почты и других чекерах.
Робяты, подскажите плиз, кто сталкивался с таким, инфа обновится и как получать заказ если нет?
Є. По паспорту (так у відділені і кажете - отримання по паспорту).Если указан рандомный номер телефона, а посылка едет новой почтой, есть шанс получить её на отделении?
ага, это если она прийдет в правильное отделение, а не хрен знает куда, как любит это делать новая почтаЄ. По паспорту (так у відділені і кажете - отримання по паспорту).
Питання було: чи можна отримати?. Якщо прийде у поштомат, посилку після терміну зберігання повернуть на відділення. Там за документом можна буде отримати. Інше питання наскільки далеко за нею прийдеться їхати, та витрачати часу?..ага, это если она прийдет в правильное отделение, а не хрен знает куда, как любит это делать новая почта
Ну тут ще потрібно молитись, щоб воно не попало на кур'єрку. Якщо попадає на кур'єрську доставку, то в той же день з'являється статус "Не можливо зв'язатись з отримувачем" і "Отримувач відмовився від відправлення". І потім одразу їде на склад незатребуваних вантажів. Після цього доставка тільки платна від 70 грн. Алі гроші по спору не повертає. НП по запиту дає офіційну відповідь по типу: "не вірний номер телефону" і "отримувач відмовився від посилки". Хоча раніше якщо кур'єр не міг зв'язатись, то посилку він доставляв на одне з відділень приблизно в радіусі 1 км від адреси. От такі нововведення у НП. Вже з десяток таких посилок є. НП ще ті "редиски".Питання було: чи можна отримати?. Якщо прийде у поштомат, посилку після терміну зберігання повернуть на відділення. Там за документом можна буде отримати. Інше питання наскільки далеко за нею прийдеться їхати, та витрачати часу?..
Одно из крайних предположений - вяжет номер телефона в базу.По Украине все так же глухо, у всех не тарится по новорегам аккаунтам?
Закрываются все через комп.
Пробовал через моб телефон и купленный аккаунт, прошло, но на телефоне сделал пару заказов и до свидание, сильно не разгонишься(
У мене таке було , коли замовляв в магазині Baseus .Не закрило ,через день зьявився трек номер.Хтось знає, що це за статус "Забрав кур"єр"? Посилка висить у вкладці на відправку вже кілька днів і трек відповідно не присвоєний. Чи може її система закрити?
Так, часто почали такі статуси появлятись. За місяць з 10 посилок приїхало 0 . Кошти повернути поки неможливо, достукатись теж. Якась нова форма розводу від вузькооких братівХтось знає, що це за статус "Забрав кур"єр"? Посилка висить у вкладці на відправку вже кілька днів і трек відповідно не присвоєний. Чи може її система закрити?
всьо норм тобi пощастило i це замовлення не заклозить i можна замовляти й надалiХтось знає, що це за статус "Забрав кур"єр"? Посилка висить у вкладці на відправку вже кілька днів і трек відповідно не присвоєний. Чи може її система закрити?
можетХтось знає, що це за статус "Забрав кур"єр"? Посилка висить у вкладці на відправку вже кілька днів і трек відповідно не присвоєний. Чи може її система закрити?
у такого статуса есть срок на обработку после которого он должен закрыться. еве напиши, она скажет сколько там осталось днейТак, часто почали такі статуси появлятись. За місяць з 10 посилок приїхало 0 . Кошти повернути поки неможливо, достукатись теж. Якась нова форма розводу від вузькооких братів