сегодня вечером начали слать такие ответы по скринам,к-е. я отпралял 4 дня назад,но прикол в том,что посылки уже прошли таможню и поехали далее вчера/сегодня.
"Вам потрібно звернутись в ІМ, погодити внесення змін.
Самостійно внесіть зміни в Особистому Кабінеті (ОК) на сайті AliExpress, надатйте скрін з ОК з вірними даними.
Даний скрін , по завершенню внесення змін, повинен бути наданий у відповідь на цей лист і також брокерам
https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/customsclearance.pdf
Наразі запит буде адресовано Відправника для погодження подальшого транспортування.
Очікуємо погодження доставки від партнера. В разі відсутності погодження протягом 5 робочих днів , відправлення буде повернуто або утилізовано згідно договірних відносин з партнером , по завершенню терміну зберігання в країні перевізника Нова Пошта Глобал.
У зв'язку з Новим Роком в Китаї термін очікування відповіді буде подовжено до кінця свят (26 лютого), але надалі терміни залишаться фіксованими."