ну мне вот что отвечали
"При здійсненні митних формальностей встановлено, що в товарно-супровідних документах AENM000000 містяться ознаки спотворення Ваших даних, а саме ПІБ, припускається що з метою подрібнення товарної партії для уникнення оподаткування товарів. Тому Вам необхідно звернусь до підтримки Інтернет-магазину та надати їм Ваші коректні дані. Після цього вони мають повідомити їх нам для внесення змін. Після того, як Ваші дані буде змінено Ви повинні надати завершення митного оформлення перелік документів: · копію паспорту · деталізоване замовлення з персонального кабінету з сайту продавця, знімок екрану (скріншот) замовлення з персонального кабінету з сайту продавця; · банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару, за наявності – інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару з одержувачем. АліЕкспрес поінформовано про таку невідповідність. Вони заявляють, що відповідальність за коректне зазначення ПІБ несе одержувач (покупець). Сподіваємось на розуміння
"
и вот,когда второй раз написал через неделю
"Добрий день. Отримали інформацію від колег із міжнародного відділу, що даний вантаж було затримано на митниці. Тож для з'ясування обставин радимо звернутись до митно-брокерського відділу: +380 (44) 323-16-49 або
brokers@np-int.com Бажаємо гарного дня!"