Magnus Lindholm
Участник
- Дней с нами
- 876
- Розыгрыши
- 0
- Сообщения
- 9
- Репутация
- 0
- Реакции
- 2
Повідомлення від Укрпошта на звернення про розшук бандеролі:
Шановні клієнти!
Ваші відправлення знаходиться в очікуванні проходження митного контролю.
Розуміємо, що деякі з вас очікують на посилки вже більше місяця.
Ми шкодуємо, що перехід на повністю електронний обмін даних з митницею призвів до таких наслідків.
Зі свого боку, Укрпошта робить все можливе для проштовхування відправлень на митний огляд.
Але, від митниці є певні зауваження, що і призводять до затримок.
На даний момент, в пулі посилок, що затримані, ми можемо виділити основні проблемні точки:
- є лише ім'я або прізвище, тобто щось одне, а не прізвище та ім'я разом
- відсутність або некоректність телефону
- некоректність зазначення коду ТНЗЕД відправником
- невідповідність типу товару задекларованій вартості (телефон за 2$).
Частина з вас отримала повідомлення на емейл або смс щодо надання коректних даних.
Наразі, багато інфо отримано.
Проте, спостерігаємо деякі проблеми:
- після отримання повідомлення від аліекспрес, деякі клієнти не можуть перейти за посиланням, помилка 404.
Надаємо єдине коректне посилання
https://www.ukrposhta.ua/ua/ccs
Перевірили - посилання працює.
Якщо після верифікації Вам надходить повідомлення, що не знайдено помилкових даних, то проблема, скоріш за все, в коді та вартості вкладення.
Буде відповідне доопрацювання розділу, де можна буде внести всю інфо та навіть додати файли з відтвердженням вартіості, але це трохи згодом.
Якщо Ви вже внесли інформацію, просимо просто очікувати.
Якщо статус в трекінгу - "знаходиться в митниці: потребує підтвердження вартості вкладення", то просимо надіслати файли з підтвердженням вартості на customs@ukrposhta.ua.
На жаль, клієнтська підтримка не може прискорити процес або зайнятись конкретною посилкою.
Наразі міжнародний департамент і митниця вирішують системні питання взаємодії.
Нам прикро, що вам доводиться чекати.
Проте, процес вже на фінішній прямій, просимо приберегти ще трохи терпіння.
З повагою,
команда Укрпошти.
З найкращими побажаннями,
Ваша Укрпошта
Ваші відправлення знаходиться в очікуванні проходження митного контролю.
Розуміємо, що деякі з вас очікують на посилки вже більше місяця.
Ми шкодуємо, що перехід на повністю електронний обмін даних з митницею призвів до таких наслідків.
Зі свого боку, Укрпошта робить все можливе для проштовхування відправлень на митний огляд.
Але, від митниці є певні зауваження, що і призводять до затримок.
На даний момент, в пулі посилок, що затримані, ми можемо виділити основні проблемні точки:
- є лише ім'я або прізвище, тобто щось одне, а не прізвище та ім'я разом
- відсутність або некоректність телефону
- некоректність зазначення коду ТНЗЕД відправником
- невідповідність типу товару задекларованій вартості (телефон за 2$).
Частина з вас отримала повідомлення на емейл або смс щодо надання коректних даних.
Наразі, багато інфо отримано.
Проте, спостерігаємо деякі проблеми:
- після отримання повідомлення від аліекспрес, деякі клієнти не можуть перейти за посиланням, помилка 404.
Надаємо єдине коректне посилання
https://www.ukrposhta.ua/ua/ccs
Перевірили - посилання працює.
Якщо після верифікації Вам надходить повідомлення, що не знайдено помилкових даних, то проблема, скоріш за все, в коді та вартості вкладення.
Буде відповідне доопрацювання розділу, де можна буде внести всю інфо та навіть додати файли з відтвердженням вартіості, але це трохи згодом.
Якщо Ви вже внесли інформацію, просимо просто очікувати.
Якщо статус в трекінгу - "знаходиться в митниці: потребує підтвердження вартості вкладення", то просимо надіслати файли з підтвердженням вартості на customs@ukrposhta.ua.
На жаль, клієнтська підтримка не може прискорити процес або зайнятись конкретною посилкою.
Наразі міжнародний департамент і митниця вирішують системні питання взаємодії.
Нам прикро, що вам доводиться чекати.
Проте, процес вже на фінішній прямій, просимо приберегти ще трохи терпіння.
З повагою,
команда Укрпошти.
З найкращими побажаннями,
Ваша Укрпошта