- Дней с нами
- 3.274
- Розыгрыши
- 0
- Сообщения
- 513
- Репутация
- 98
- Реакции
- 660
Ребятутушечки, такая тема кароч...отправил чуваку колковый механизм(херня от гитары - кто не знает), а он её не забрал..я запросил в центре онлайн-обслуживания инфу про экспресс-накладную. Мне через пару дней пришло такое :
"Доброго дня, ИМЯ!
Для повернення вантажу Відправнику необхідно звернутися у будь-яке відділення з паспортом і номером експрес-накладної та написати заяву на повернення вантажу. Також Відправник може звернутися в контакт-центр компанії за номером телефону 0-800-500-609 (якщо вантаж транспортується з відділення у відділення та оголошена вартість до 15 000 грн) для оформлення повернення вантажу в телефонному режимі (якщо Відправник - приватна особа, то заявка приймається тільки з номера телефону, зазначеного в накладній) або оформити повернення через онлайн-чат в Особистому кабінеті на сайті компанії http://novaposhta.ua (якщо вантаж транспортується з відділення у відділення та оголошена вартість до 15 000 грн). В разі поверненні відправлення (під час написання заяви на повернення) необхідно сплатити вартість транспортних послуг та доплату за зберігання (якщо вона нарахована). Скасувати заяву або заявку на повернення неможливо.
За накладною 59000185613729, на сьогодні, сума до сплати за повернення в загальному складає 260 грн. Нарахована пеня(ЭТО ВООБЩЕ ШО БЛЯТЬ) за зберігання в розмірі 195 грн.
Дякуємо за звернення!
-------------------------------------
З повагою,
ИМЯ
Відділ онлайн-обслуговування"
-------------------------------------------------------------------------
Вся суть данной темы в выделенном красным цветом элементом.Перед этим мне Новая Почта прислала СМС с текстом мол "Сохранение будет платным с 14.07" ..внимание вопрос:
В связи с ахуевшей почтой,которая мало того, что мне с нихуя начислила за хранение, так еще и поздно ответила...могу ли я просто забить на это всё и пусть та херня останется у них ?
"Доброго дня, ИМЯ!
Для повернення вантажу Відправнику необхідно звернутися у будь-яке відділення з паспортом і номером експрес-накладної та написати заяву на повернення вантажу. Також Відправник може звернутися в контакт-центр компанії за номером телефону 0-800-500-609 (якщо вантаж транспортується з відділення у відділення та оголошена вартість до 15 000 грн) для оформлення повернення вантажу в телефонному режимі (якщо Відправник - приватна особа, то заявка приймається тільки з номера телефону, зазначеного в накладній) або оформити повернення через онлайн-чат в Особистому кабінеті на сайті компанії http://novaposhta.ua (якщо вантаж транспортується з відділення у відділення та оголошена вартість до 15 000 грн). В разі поверненні відправлення (під час написання заяви на повернення) необхідно сплатити вартість транспортних послуг та доплату за зберігання (якщо вона нарахована). Скасувати заяву або заявку на повернення неможливо.
За накладною 59000185613729, на сьогодні, сума до сплати за повернення в загальному складає 260 грн. Нарахована пеня(ЭТО ВООБЩЕ ШО БЛЯТЬ) за зберігання в розмірі 195 грн.
Дякуємо за звернення!
-------------------------------------
З повагою,
ИМЯ
Відділ онлайн-обслуговування"
-------------------------------------------------------------------------
Вся суть данной темы в выделенном красным цветом элементом.Перед этим мне Новая Почта прислала СМС с текстом мол "Сохранение будет платным с 14.07" ..внимание вопрос:
В связи с ахуевшей почтой,которая мало того, что мне с нихуя начислила за хранение, так еще и поздно ответила...могу ли я просто забить на это всё и пусть та херня останется у них ?