- Дней с нами
- 3.673
- Розыгрыши
- 0
- Сообщения
- 465
- Репутация
- 163
- Реакции
- 675
Что такое расположение модели оружия?
Расположение модели оружия - это HUD вашего персонажа, который держит оружие.
Это очень чувствительно к геймплею.
Сегодня я вам в этом помогу.
Частью размещения модели оружия является команда VIEWMODEL_FOV
(Далее я не заморачивался с переводом, тут и так всё понятно)
Viewmodel_fov 54 to 68
54 is the closest range and 68 is the longest
VIEWMODEL_FOV 54
VIEWMODEL_FOV 68
Viewmodel_offset_x
Viewmodel_offset_x makes your weapon go from left to right
Viewmodel_offset_x -3 makes the weapon go to the LEFT
And offset_x 3 makes weapon go to the RIGHT
it's from -3 to 3
So a little to the left is -1 and to right 1
offset_x 3
offset_x -3
Viewmodel_offset_z
Viewmodel_offset_z makes the weapon go higher than usual or lower
offset_z (a normal number) makes it go higher
Offset_z (with a minus before the number) makes it go lower
Offset_z 3
offset_z -3
Bobbing
Bobbing commands
cl_bobamt_lat 0.1 - 2
cl_bobamt_vert 0.1 - 2
Makes the weapon bounce the higher it is
WARNING
I prefer for you to turn it down to 0.1 ALL
Because it can hurt your game with AWP. When you move the scope bounces like crazy!
No footage! Sorry...
Left handed? Or right?
To change the way the weapon is
you should use the commands
cl_righthand 0 makes the player LEFT HANDED
cl_righthand 1 makes the player RIGHT HANDED
Расположение модели оружия - это HUD вашего персонажа, который держит оружие.
Это очень чувствительно к геймплею.
Сегодня я вам в этом помогу.
Частью размещения модели оружия является команда VIEWMODEL_FOV
(Далее я не заморачивался с переводом, тут и так всё понятно)
Viewmodel_fov 54 to 68
54 is the closest range and 68 is the longest
VIEWMODEL_FOV 54
VIEWMODEL_FOV 68
Viewmodel_offset_x
Viewmodel_offset_x makes your weapon go from left to right
Viewmodel_offset_x -3 makes the weapon go to the LEFT
And offset_x 3 makes weapon go to the RIGHT
it's from -3 to 3
So a little to the left is -1 and to right 1
offset_x 3
offset_x -3
Viewmodel_offset_z
Viewmodel_offset_z makes the weapon go higher than usual or lower
offset_z (a normal number) makes it go higher
Offset_z (with a minus before the number) makes it go lower
Offset_z 3
offset_z -3
Bobbing
Bobbing commands
cl_bobamt_lat 0.1 - 2
cl_bobamt_vert 0.1 - 2
Makes the weapon bounce the higher it is
WARNING
I prefer for you to turn it down to 0.1 ALL
Because it can hurt your game with AWP. When you move the scope bounces like crazy!
No footage! Sorry...
Left handed? Or right?
To change the way the weapon is
you should use the commands
cl_righthand 0 makes the player LEFT HANDED
cl_righthand 1 makes the player RIGHT HANDED